Pages

FAIZ BUKAN BLOG CUN

Photobucket

Monday, May 31, 2010

MF Mart Bundle Jepun 3.6 Bintang!

Salam.
Lama tak updates blog.
Sabtu tadi,29 May,aku dengan abg aku ke MF Mart yang terletak di Sri Manjung My Lovely Hometown. Kedai bundle 100% Jepun ni ada barangan bundle yg agak berkualiti tapi murah sangat!!!Photobucket

RM5 ke atas kurang dari RM15 dah korang boleh dapat baju macam-macam design, yang cantik ada, yang rare pun ada. Seluar slack, sport, jeans, sweater, uniform kerja, baju perempuan, kanak-kanak, seluar pendek, blazer mainan semua khas dari Jepun. Murah gile. Memang budget gile la. Orang bukan perasan korang beli bundlepun.Photobucket

Murah=bundle? Seperi aku cakap tadi bundle ni dari Jepun 100%.

Photobucket
Macam-macam design orang Jepun bleh dilihat.. Aku leh bagi 3.6/5 star untuk kedai ni. 
Huhu.
Tapi dalam banyak-banyak barang aku minat satu dan beli satu je iaitu:
Photobucket
Mirmo Zibang
Photobucket
Photobucket

2 comments:

La-ti-dots | Vintage-holic said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

kalau dari tune hotel....nak ambk jln apa p sna

Post a Comment

Followers

Kimi As Faiz


Faiz Bukan Blog Cun
Photobucket
KIMI AS FAIZ
 
Powered by Blogger.

Music

.

IKLAN-CITY

Chat banyak-banyak bayar FREE je

puasa-raya

Khidmat Masyarakat

Follow on Buzz
Photobucket