Pages

FAIZ BUKAN BLOG CUN

Photobucket

Wednesday, May 26, 2010

Harga Membeli/a "ANAK-ANAK IKAN" !!!

Salam.korang jangan la jadi anak ikan,tak baik,huhu.suka hati korang la,tapi pada aku lebih baik korang bela ikan,bukankah amalan ini lebih mulia lagi berpahala?Janji korang tak buh tuba kat dalam akuarium korang.Huh?Suka hati..
Photobucket




Ni la ikan belaan latest aku,ikan keli,aku tak da belaan bernama toyol,pelesit dengan hantu raya ok.Suka hati.
Photobucket
Ini antara ikan-ikan yang pernah aku bela tapi sudah tamat riwayat.Photobucket
Photobucket
Ikan kekek mak iloi iloi ikan gelama mak ilai ilai?Apa ni aku tak faham,baik buat gulai atau ikan masin lagi sedap!!

0 comments:

Post a Comment

Followers

Kimi As Faiz


Faiz Bukan Blog Cun
Photobucket
KIMI AS FAIZ
 
Powered by Blogger.

Music

.

IKLAN-CITY

Chat banyak-banyak bayar FREE je

puasa-raya

Khidmat Masyarakat

Follow on Buzz
Photobucket