Pages

FAIZ BUKAN BLOG CUN

Photobucket

Monday, July 18, 2011

Muka SUCI tapi hilang kesucian..keh keh


Pergh tahap gaban aku tak updates blog..mcm koma 30 hari je rasa..haha..btw ni bukan blog cun..so entry aku mesti la entry utk melawa..eh cun tu bukan lawa ker?errrr tak sama..aku tak cun aku tak lawa tapi aku cute..ceh p mati la Faiz
petua muka berseri-seri adalah dari air wuduk yang sempurna

Weiii ko jgn nak tipu aku petua ko seri berseri just because ko amalkan wuduk yg sempurna..ko jgn kelentong..aku pang kang..paling kurang ko de pencuci muka tak pun ko sental dengan sabun mandi cap kapak..

Aku baru bEli produk safi.aku beli krim pelembab safi sari gamat sebab dah tak mampu nak beli krim antarabangsa yang mahal gila babi..perghhh mencarut..mana dew mahal aku jew tak mampu T_T.
Dey murah ni tak sampai RM10 pun
aku dah stop pakai vaseline.sebab makin lama aku tengok muke aku yg cute ni makin merah.maksudnya kulit muke aku dah makin menipis.

perggghhhhh sekali lagi kau perasan Faiz
Dey baju Bersih bukan bukti ko tu cukup bersih dan suci.Kah kah



So aku nak kulit aku back to normal walaupun sebenarnya aku kena sedar diri muka aku ni bukanya fair n lovely pun....bnyk jerawat lagi pun..ahaaa daaa.suka hati bye
jelesss muka aku tak suci mcm dia T_T


2 comments:

NSN Exclussive said...

hahah..sabo jela..

nyna amani said...

haha.. suci dan kudus.....

Post a Comment

Followers

Kimi As Faiz


Faiz Bukan Blog Cun
Photobucket
KIMI AS FAIZ
 
Powered by Blogger.

Music

.

IKLAN-CITY

Chat banyak-banyak bayar FREE je

puasa-raya

About Me

My Photo
kimi
LUMUT, PERAK, Malaysia
مرحبا..SAYA BUDAK BARU.PANGGIL JE KIMIكيمي. SAYA NI BIASA JE.. شكرا لك
View my complete profile

1,2,3

phonepower
kimi-arrisa-balqis.blogspot.com

Khidmat Masyarakat

Follow on Buzz
Photobucket